13 Ocak 2015 Salı

Şaşırmaya Hazır Mısınız?

Doğal Sabun
Astonish'in Kelime Anlamı Şaşırtma
Yıllardır Astonish Marka ürünlerin pazarlamasını yapmaktayım. Çevremde de uzun yıllardır Doğal ve Bitkisel ürünlerin satışını yaptığımı bilir sevdiklerim.

Arkadaşlar heyecanlı heyecanlı internetin başına geçmiş ve muhteşem bir ürünün televizyonda tanıtımını gördüklerini, o ürünlerden bir arkadaşın bir sürü aldığını, kendilerinin de o ürünü almak istediklerini bu nedenle de internetten araştırma yaptıklarını söylediler.



Merak ettim neymiş bu ürün diye.. Leke Çıkarıcı Sabun demezler mi..! Merakım bir kat daha arttı... Aaa neymiş markası dedim.. Astonish demezler mi! Nasıl yani dedim.. Ben burnunuzun dibinde bu ürünü on beş yıldır satıyorum daha yeni mi duydunuz bu ürünü.. Bu sefer şaşırma sırası onlardaydı. Nasıl yani diye.. İnternet sitemi açtım. Adresine www.bigelal.com, girin şimdi buraya, tıklayın doğal temizlik ürünlerini, basın şimdi Leke Çıkarıcı Sabunun üzerine... Aaaaaa..! Evet buydu. Ben de ürünün özelliklerini, lekeleri nasıl da kolay çıkardığını anlattım. Daha sonra da kim tutar beni uzun uzun anlattım ürünlerden memnuniyetimi.

Hep bir ağızdan söylenmeler başladı.. Bir taraftan ben söyleniyordum, bir taraftan onlar.. Reklamımın çok zayıf olduğunu söylediler.. Ben ise siteme merak edip de göz atmadıkları için onlara söylendim..

Astonish in kelime anlamı " Şaşırtma".. Evet bugün yeterince şaşırdık biz.

Reklam en yakından başlar kelimesi doğruymuş galiba.. Ben uzaklarla ilgilenmekten burnumun dibindeki arkadaşlarıma bu ürün ile ilgili memnuniyetimi anlatmamış ve satışını yaptığımı bildirmemiştim.. Ders oldu tabii ki bu. Şimdi el ilanı hazırlıyorum, tüm arkadaşlarıma ve yakın çevreme dağıtmak için. :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder